Full width home nuffnang

Sejak 1hb aku dok Sg Petani ni... bertalu-talu bunyi hp aku...
kiranya penting gak aku ekk... kalau aku takde baru korang nak cari ekk.. ahahakss....

Tapi kan... penting memanglah penting... cuma yg aku riso diet aku ni pun penting gak... dok hotel ni.. adohai.. memang cabaran betul... makanan..punyalah bykkk.... sedap-sedap plak tu.... habislah diet aku....

camner aku nak kurus kalau dah mcm ni.. makan pantang diajak... kursus kan makan 6 kali sehari... tak makan kang... payah plak.. aku ni urusetia.. pagi kena temankan penceramah.. kul 10 pagi minum pun kena teman penceramah gak... lunch pun gitu, tea break pun gitu gak... sampai ke malam ko....

Bila aku nak kurus ni........

7 comments:

  1. tea la..kalau pegi kursus... mesti asyik makan je kan!!! Nak skip, makanan nampak sodap sodap lak

    ReplyDelete
  2. alamak siap taip lak..

    yea laa..kalau pegi kursus... mesti asyik makan je kan!!! Nak skip, makanan nampak sodap sodap lak

    ReplyDelete
  3. huhuhu sama r kiter kak..
    jom kiter makan Jus Mate 5 nak ihiks..

    ReplyDelete
  4. kalo selalu kena kursus....camne ler badan nak kurus, kan??? cobaan betul...

    ReplyDelete
  5. anda nak kurus dengan cara selamat dan
    telah diperakui oleh ramai? telah diiklankan di wanita hari ini di tv3 mahupun di
    suratkhabar harian metro. ramai sudah berjaya mendapatkan berat badan impian mereka.
    Anda pula bila lagi? jom dapatkan JUs Mate 5 Herba Prima sekarang di http://zbj007.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]