Eeeee..... muka sapalah ni.... buruk..huduh....
Errmmm... sapa lagi kannnnn....... akulah tu....



Inilah wajah aku masa hari bertama aku bertugas hari tu... maluuuuuuunya... yg amat... semua dok tanya aku nape.... bole dikatakan semua peserta aku dok tanya....
eeeee... mcm pengotor je kan.....


Sebelum datang pagi tu kan... aku dok sapu bedah conpact punyalah tebal ko... tapi totap nampak mengelupas.... memang takleh elak lah... aargggg lantaklahhhhh.........

Masa ni... dia punya ler pedihhh..... adussss..... bila sapu krim ada gak kurang pedihnya...
Punyalah ramai yg berminat nak amik tahu .....nak je aku tape dan putarkan setiap kali org tanya.... dah le tuuu... masa nak dok melayan penceramah makan minum... punyalah aku segan... rasa nak tutup je muka ngan baldi.....


la ni plak... hari ke dua kursus aku... hari selasa....
masa ni dah kurang skit.. takdelah pedih sgt.... masa ni aku tak letak compact powder coz kalo letak lagi dia kering dan pedih.. so aku sapu srim je memanjang.....


tapi... sungguh pun tak pedih.... kesan mengelupas tetap ada.... tapi tak ketara sgtlah... berbanding ngan hari pertama ....


kiranya... oklah skit kan....


see.. ko tgk... masa hari pertama ni... nampak jelas kan... mengelupas dan merah....


bila disapu krim lagi ler jelas putihnya tu kan.....sabojelahhhh....


dan.... yg paling melegakan aku ialah..... masa ni....
hari ketiga semalam..... wow.... best sgttt.... mengelupas takde.... merah takde.....
syukur-syukur......


baru confident aku semalam.... kalau tak rasa rendah diri jer....


so.. aku dah boleh tersenyum girang......
naik kejer minggu depan takdelah cacat sgt muka aku...


Hahahhaha...tersenyum girang aku....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, November 19, 2009
categories:

10 comments

  1. muka aku pun kerap gak jadi ngelupas gitu...agaknyer kurang air kot....tu yg kulit jadi kering tu

     
  2. Miss Nurul Says:
  3. sbb musim x menentu skrg ni kot....

     
  4. weeda Says:
  5. oh manisnya..manisnya senyumanmuuu...hehehe :)

     
  6. atty's Says:
  7. yeah dah elok..

     
  8. Ena Says:
  9. Salam..

    x per2 ... esok luse mesti baik balik..

     
  10. ERMAYUM Says:
  11. da baik da cun da :)

     
  12. PuteriSatu Says:
  13. nasib dah baik...klu tak..aku orang pertama kutuk ko..wakakka...

     
  14. dah cantik berseri seri :)

     
  15. E.L.I.Z.A Says:
  16. pasal ape menggelupas kak?ada pakai produk menggelupas ke?

     
  17. miszati Says:
  18. bpe lame take time nak pulih balek kulit tu ea kak?

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS