Full width home nuffnang

Sejak kebelakangan ni.. kira-kira 2 minggu ni analitik nuffnang aku merudum sesangatttt...
sebab virus facebook telah menyerang aku....
la ni aku tgh fanatik sangat ngan aktiviti berkebun aku.. apa lagi kalau bukan farmville aku...

punyalah leka sampai aku lupa pada blog aku seketika....
sekali buka nuffnang.. hah.. ko.. analitik aku mencanak turun grafnya...
adohai... apa nak jadi ngan aku ekkk....
padahal bukan dapat duit pun berkebun tu.. tapi memang melekakan....

nak kuar gi mana-mana pun asyik mikirkan nak harvest jer...
kalau tak kang mati plak pokok aku, lembu aku, tanaman aku....
haiii..... poning pala den ni mikirnya...
En Hubby aku pun dah mula bising dgn hobby baru aku ni....ahahskss...
Sorry ya yangggg... dah takde apa nak buat.. sbb tu honey cari hobby baru...

10 comments:

  1. sama la kite kak..arini cuti dr pagi td dh 2 kali tanam n tebas..hehe...mmg giler ke farmvill n cafe world..

    ReplyDelete
  2. laaa udah asyik berkebun le ni....

    ReplyDelete
  3. Kak, jadi lah jiran tetangga kita.hehehe~

    ReplyDelete
  4. huh,smpi gitu sekali yer penangan main game dlm fb yer?aku belum reti lagi

    ReplyDelete
  5. akak pon da join jadi petani cyber kat FB?hehehe...saya tak nak mulakan main tu..tengok kawan2 dah macam apa je layan game tu hahaha :)

    ReplyDelete
  6. hobby br ok kak, jgn hubby baru. ekekek!

    ReplyDelete
  7. same la cam 1 of my fren tuh! asik pikir pasal kebun jer.. ha3..

    ReplyDelete
  8. heheh..add kita yer..ayin_fasha@yahoo.com..pastu jd neber kita...

    ReplyDelete
  9. hahahahaha...
    ramai member yang ajar join farm ni saya malas nak join.
    kang terkena virus kang jenuh la asyik mengadap facebook jer kang =)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]