Ok... apa pendapat korang tentang keter Myvi ni..

lately.. aku dah mula meroyan mcm nak tukar je kancil 660 cc aku tu ke Myvi 1.3 cc ni..

naper 1.3 cc ... coz ianya auto..

kaki aku dah lenguh, lutut aku dah sakit, betis aku dah kejang bawak kete manual ni...

tapi berbaloi ke aku tukar ekk... kancil aku dah habis hutang.. takkan aku nak berhutang lagi...

Myvi ni plak leh tahan regenya... Rm 50,100.00 tuuu....

ke aku nak amik viva je...




ok.. itu citarasa aku..
yang En hubby aku plak ..lain citarasanya...

Hari-hari dok bisik kat telinga aku nak exora... minat betul dia ngan exora ...
siap request colour ..kalau dapat exora nak kaler coklat... adohai....

hidup berdua je.. anak pun belum ada lagi... tapi nak sangat si exora ni...
apa yg dia nak bawak tahulahhhh....

katanya senang... kalau balik kg.. ramai boleh naik...



Exora pun regenya bukan murah... RM 79,000.00 tuuuu....

Aku tak minat sgt exora ni... kalau nak MPV aku nak Estima....

wahhhh.. ecehhh.... mcm mampu je ekkk.. taknak kalah tu.. nak Estima....

gaji ciput..... ahahahkss....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, November 2, 2009
categories:

8 comments

  1. Delimasari Says:
  2. wauuuuu - nak tukar kete baru yerkkkk.
    smlm akak tengok jiran akan beli kete toyota vios baru
    cantik INA .....

     
  3. ~ain Says:
  4. woo.. bestnya tukar kereta!!
    Myvi cuuuuuuuuunnnnnnnn kak.. Adik beradik suami 3 orang sekali pakai myvi. Dorang kata puas hati, kualiti bagus. Puas hati. Ain pakai viva jek. Viva pun best, sangat jimat minyak.. Seronok je bila jalan2 jauh2 jarang2 je kena buh minyak.

    Kalau Exora pun cantik, luas.. Balik kampung, boleh bawa barang banyak.. hahahah. Tapi, orang kata minyak parak sikit sebab cc dia kecik, body dia besar..

    Apapun kak.. Kereta baru adalah BESSSSSSSSSSTT!!!

     
  5. Ena Qalinsya Says:
  6. wowwwwww..
    ena minat MYVi tp huhuhu dr tuko keta bek tuko jenis MPV so telan jek la pe yg diminati huhuhu

     
  7. PuteriSatu Says:
  8. wah..nak tukar keta plak dah...wekekek.. ada duit...apa pun leh na... nak merasa pakai keta besor sikit apa salahnya... aku ni.. mang tak de dah niat nak tukar keta.... pakai je gen2 merah aku ni sampai jadi besi buruk....wakakakka....

     
  9. myVi tu pernah naik kete anak buah.. best gak, dalamnya spacious. haa memang best kalu bawa kete auto, tak yah pikir nak tukar tukar gear.

    Chik na setelah bawa kete auto lebih dari 7 tahun , nak bawa kete manual ..kekok giler..

     
  10. illa Says:
  11. Baik beli myvi ...........kalu nk MPV gak baik nissan grand livina..

     
  12. a.z.n.e.e Says:
  13. hai kak..

    akak belila myvi.. puas hati.. SE lg puas hati.. kete kancil akak xpyh jual la.. kalo terdesak boleh guna jugak... rugi jual sbb dh hbs hutang.. hehehe..

     
  14. Yanmie Says:
  15. akak, tukar keta besar2 lah time nie..besok dh ada anak ramai tak yah nak susah2 dah tukar keta..en.hubby yan mcm tu ler..fikir ke depan..ekekeke

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS