pagi ni aku call Telekom Malaysia... alah no yg 100 tuuuuuuuuu...........aduan kerosakan.....

memang superbblah beb... 1st kelazzz layanan dia... dengan lemah lembut... jelas, terang dan mcm-mcm lagi laaa...ingatkan pupus dah org yg baik-baik ni.. rupanya still ada lagi....

bravo....bravo..

nampaknya kena tunggu dalam masa 24 jam.... feedback aduan aku... hopefully semua berjalan lancar...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, November 10, 2009
categories:

2 comments

  1. Miss Nurul Says:
  2. hahaha org baik semakin pupus....

    org yg x brapa nk baik..semakin bertambah pulak, ye x...

    sabaq....menghitung masa nk cukupkan 24jam tu ek..hihi...........

     
  3. Erin Rashid Says:
  4. haha..akak layanannye mmg superb!
    tggu aje la bile tehcnician nye nk dtg
    time tuh baru kite nilai ok...!

    lgpon, diorg tamau hilang customer
    mcm iklan P1 Wimax...diorg buat iklan soh potong
    tapi TM buat iklan ckp apsal potong..?
    kire dah ada saingan baru service superb!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS