pagi ni aku call Telekom Malaysia... alah no yg 100 tuuuuuuuuu...........aduan kerosakan.....
memang superbblah beb... 1st kelazzz layanan dia... dengan lemah lembut... jelas, terang dan mcm-mcm lagi laaa...ingatkan pupus dah org yg baik-baik ni.. rupanya still ada lagi....
bravo....bravo..
nampaknya kena tunggu dalam masa 24 jam.... feedback aduan aku... hopefully semua berjalan lancar...
hahaha org baik semakin pupus....
ReplyDeleteorg yg x brapa nk baik..semakin bertambah pulak, ye x...
sabaq....menghitung masa nk cukupkan 24jam tu ek..hihi...........
haha..akak layanannye mmg superb!
ReplyDeletetggu aje la bile tehcnician nye nk dtg
time tuh baru kite nilai ok...!
lgpon, diorg tamau hilang customer
mcm iklan P1 Wimax...diorg buat iklan soh potong
tapi TM buat iklan ckp apsal potong..?
kire dah ada saingan baru service superb!