Full width home nuffnang

Pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu kan.. kejap je kita dah lalui hari raya pertama Aidiladha.... hari dah raya ke dua plak... rasa-rasanya hari ni ramai yg menyempurnakan acara korban... bagi diri aku plak utk thn ni aku tak buat korban.... insyaalah ada rezeki aku nak buat thn depan.. tapi kali ni aku nak buat kat terengganu plak kg En Hubby...

raya kali ni aku sambut raya di KL jer.... sambut biasa-biasa... masak pun biasa-biasa..just ketupat nona, kuah lodeh, sambal kacang dan kari daging.... simple kan....
Pagi lepas sembahyang raya... we all makan dan makan dan makan.... hilang program diet aku hari ni.... perut ni plak makan ketupat mcm tak kenyang-kenyang..... apa ler......

Semalam petang aku takde aktiviti apa.... abang aku ajak gi kl amik barang niaga dia. aku ikut jelah.. last-last tutup plak semua kedai kat Jln TAR tu... so we all gi Mydin dan Sogo jer....
Tapi best woooo........... jln lengang sgt......... boleh park sesuka hati, jln sesuka hati, lintas sesuka hati........best kan..........bukan senang kl nak lengan mcm tu...

Malam plak.. aku takde kemana... just duduk depan tv...tgk Nur Kasih...... tak sabar nak tgk ending dia... 5 juta penonton katanya yg tgk Nur Kasih tu.... memang mendebarkan ko....last-last suka hati aku bila tgk nur dan adam akhirnya bersatu...... memang puashati sungguh dengan ending dia tu... ahahksss......

So untuk hari ni sehingga N3 ni ditulis aku still tak kemana... hanya duk umah sambil baca paper.... malam ni nak masak lebih skit coz esok mak aku akan balik dari Indonesia... flight pagi dalam kul 9.30 pagi... so aku nak jemput mak dan singgah umah kak ngah ka Shah Alam....
Menu yg akan dibawa keumah kak ngah ialah Nasi putih, Sayur pisang masak lemak, ikan kering, ikan asam pedas .... amacam best tak... terliur takkk....Hahhahahah... itupun kalo jadi ler..... tapi barang-barang semua dah beli.... tinggal masak je.....

oklah.. aku stop dulu.... nak sarapan ngan En Hubby jap... byeeeeeee............

3 comments:

  1. bestnya makan...

    hehehehe

    salam aidiladha...=)

    ReplyDelete
  2. I lupa la Nur Kasih last , selalu gak tak tengok but memang dari smlm nak tgk yg last mesti tengok in the end hampeh terlupa lak hehhe-- mintak2la they all compile in DVD form

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]