Dah 3 minggu kulit aku kat bawah dagu ni mcm kena panau gitu.. tau panau??? alah... yg putih-putih tuuu.....so punyalah bodoh aku ekk... boleh beli ubat panau kat farmasi... masa tu tak terfikir pun nak gi klinik...

Aku ingat kes kecik jer... sbb sblm ni aku dah kena panau masa kat kg... just letak krim ok dah... tapi lain plak kes ni...jumaat lepas, masa anak tidur tu aku sapulah krim yg aku beli tu... dia punyalah pedihhh.. fuhhh... mengemut aku rasa tau tahan sakit.... ingatkan takde apa ler... skali tu... hah amik ko... bangun pagi terus hangus kulit aku... hitam ko....

risaunya aku wehhh.... lepas tu... punyalah gatal tgn aku ekk.. boleh plak kopek-kopek kulit yg hangus hitam tu.... last-last gini plak jadinya...


camner ni weh...dah ler minggu ni aku jadi urusetia kursus, malunya akuuuu!!!!!!!!
camner nak buat ni.....
yang kelakarnya kan.. aku kuar umah kan, jiran-jiran tegur aku, dia tanya aku nape ngan dagu aku tu... inject silicon ker...... ada ke gitu ekkk....


takleh jadi ni... pas tu En Hubby ajak aku gi klinik.... depan umah aku jer... Klinik KITA...
mujur time gi tu xde org.... masuk je, dr tanya aku nape apa masalahnya... baik dr tu.... tapi yg tak tahan tu dr bebel kat aku......dia kata lain kali jgn beli ubat tanpa nasihat dr...
hah ko.. kena sedas..... aku anggukkan kepala jelahhhh...


kalau dah gi klinik tu ko paham-paham jelahhh.....melayang duit En Hubby aku RM 27.00...... hahahhaha.... bila lagi nak pau dia kan.... bukan selalu pun aku sakit.... ahahahhaha....gelak syaitan ekkk!!!!!!!!!!!!!!!!

So dapatlah aku krim sapu dan ubat kurangkan merah kat kulit tu... lega aku...
tapi yang tak bestnya Dr beritahu aku parut yg ada kat muka ni agak lama nak pulih, maybe 2 bulan.... adussss. sedihhh aku dgrnya.... tak vogue ler aku mcm ni......

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, November 16, 2009
categories:

16 comments

  1. puanstoberi Says:
  2. hai..pnstoberi masuk melawat..hiks..owh..puanstoberi harap parut2 yg ada tu cpt la ilang..pakai la apa tu yg kat iklan kat tibi tu [hok aloh..ttiba cam ilang ingatan nama produk tu]

     
  3. atty's Says:
  4. takpe..lepas ni jgn main je tau beli ubat nya ..terus je g klinik.

     
  5. ERMAYUM Says:
  6. huh teruk nampak tu - tgn kena duk diam2 tu tak leh kejab2 nak pegang - :) insyaAllah cepat baik

     
  7. ikiqzana Says:
  8. ala.. sian nyer dia.. mesti pedih kan.. xpe, harap2 lepas mkn dn sapu ubat kt klinik kita tu baik la tu.

     
  9. Ibuhani Says:
  10. Jgn kopek....nanti tinggal parut....biar kulit tu tanggal sendiri...

     
  11. shiemz Says:
  12. Loh... mcm tu lak jdnyer.... kalu leh guna photoshop, nak jer aku brush ke..delete ke tmp panau tue... hehehe.. xpe, x lama baik la tue...

     
  13. PuteriSatu Says:
  14. uiks...teruk benor tu weh...
    Baru nak diet... dagu pulak jadi gitu.. cis...
    Nanti nak cepat ilang parut..ko tenyeh kulit pisang kat dagu ko ye...wekekek...

     
  15. salam...saya dahh biasa kena cenggini....makan masa gak nak baik...

     
  16. lily lotus Says:
  17. erk..gi lah klinik cek

     
  18. tengok pun tau ..mesti sakit sangat kan. Pasni pakai cream vitamin E tuk hilangkan parut

     
  19. leadleedeea Says:
  20. alamak kak...teruk je lead tgk tuuuu...

    take care ye kak..

     
  21. Izan Says:
  22. cuba sapu aloe vera. insyaallah hilang cepat

     
  23. tq.. cayang gak korang kat aku ekk... insyaalah aku cuba buat mana yg termampu dan senang dapat ekk..

     
  24. Delimasari Says:
  25. sensitif kulit tu xleh sebarangan krim
    di sapu kat kulit ni.....

     
  26. Mia-Ina Says:
  27. kena apa ni kak?....

    mia pun ada sakit kulit & dah masuk 2 pakar saat ni...x nak kongsi?

     
  28. armouris Says:
  29. info tentang kulit berparut kat sini - Kulit Berparut

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS