Full width home nuffnang

Pagi semalam aku makan 2 keping kuih dan teh o
Tghari waktu lunch aku makan nasi sesudu dan lauk daging masak black paper, sayur campur dan buah mata kucing...
( langgar pantang ekk.. makan nasi dah aku... apa taknya.. kalo dah pn bibi tu siap cedukkan nasi kat pinggan aku.... adohaiiii... )
petang plak makan 2 jenis kuih lagi dan nescafe o..
malam plak aku masak nasi goreng utk En Hubby tapi..... aku tak makan pun... aku minum air kopi o panas byk-byk..hahahaaa.....

lepas tu kul 9.00 perut dah bunyi gitarrrrr......
aku minum lagi kopi o panas.... then makan kuaci skit...dalam segenggam gitu...
lepas tu aku terus golek-golek atas katil dalam bilik.... malas nak duk kat bawah dah... baik duk atas then terus tido.... kalo tak kang ada je nak memandang utk makan....
ahaaakkkksss...

4 comments:

  1. Next week gaji... jom makan KFC nak..??? ahaks...

    ReplyDelete
  2. caiyok..caiyok kakkk..kita pon konon2 diet hehehe :)

    ReplyDelete
  3. aku pun nk kene perang diet gak ni. smlm tombang dh naik 2kg.. huwaaaa!!!

    ReplyDelete
  4. puteriSatu.. KFC... weh juling mata aku dgr KFC.. jhat ko...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]