Sambung balik citer kisah phone aku tu ekk.. tak setle-setle lagi rupanya.... layanan punyalah kelazzzz..... tinggi melambung aku puji.... rupanya HAMPEHHHHHHH!!!!

Tak sampai berapa jam tu kan.. ada org call aku tanya ada umah ke tak.. aku ckp lahhh aku kejer kl.. selalu sampai umah lewat.. malam baru ada...
malas aku nak janji awal-awal.. maklumlah En Hubby aku tu mana boleh ... kang buatnya dia byk kejer dah lewat aku balik...

So wakil TM tu siap beri no Hp lagi.. kalau sampai umah call. they all datang...
sampai gitu sekali...memula aku ingat ... wah settle masalah aku ....
skali tu.. tunggu punya tunggu punya tunggu.... sampai sudah tak datang...
aku call off plak... aku sms pun tak berjawab... nak kena mamat ni ngan aku... takpe, takpe-takpe... kita tgk spa yg kena ekk..................

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, November 11, 2009
categories:

2 comments

  1. Miss Nurul Says:
  2. huhu sabar ina..bykkan bersabar...

    (tp ada rasa cm nk tlg pelangkung sama gak..huhuhuhu.......)

     
  3. Aujinz Says:
  4. sabo kak.. sabo..

    bagi nomot pon tue... saya missed call dier sampai lebam..ahaks...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS