Full width home nuffnang

pagi ni aku call Telekom Malaysia... alah no yg 100 tuuuuuuuuu...........aduan kerosakan.....

memang superbblah beb... 1st kelazzz layanan dia... dengan lemah lembut... jelas, terang dan mcm-mcm lagi laaa...ingatkan pupus dah org yg baik-baik ni.. rupanya still ada lagi....

bravo....bravo..

nampaknya kena tunggu dalam masa 24 jam.... feedback aduan aku... hopefully semua berjalan lancar...

2 comments:

  1. hahaha org baik semakin pupus....

    org yg x brapa nk baik..semakin bertambah pulak, ye x...

    sabaq....menghitung masa nk cukupkan 24jam tu ek..hihi...........

    ReplyDelete
  2. haha..akak layanannye mmg superb!
    tggu aje la bile tehcnician nye nk dtg
    time tuh baru kite nilai ok...!

    lgpon, diorg tamau hilang customer
    mcm iklan P1 Wimax...diorg buat iklan soh potong
    tapi TM buat iklan ckp apsal potong..?
    kire dah ada saingan baru service superb!

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]